Hej, prvi utisak mi je da je ovo poprilično profi urađeno.
Evo moj feedback, a pre toga malo konteksta:
- razvio sam svoj startap 2015. godine
- bavim se game devom od 2020. godine
- pretežno sam programer, ali radio sam svašta nešto

Demo je baš elementaran, kapiram da znate i sami da tu ima još da se poradi da biste privukli ljude da koriste alat.
Ono što me malo brine je… kome ovo rešava problem?
Da li je legalno koristiti generisane assete u komercijalne svrhe? Prečešljao sam malo terms (koji mi deluje isto opet generisan, a ne konsultovan sa pravnicima), deluje mi da se ograđujete i prebacujete na Gemini taj deo odgovornosti. Nisam pravnik, pa gledam ovo iz perspektive potencijalnog korisnika koji na primer hoće da okači igru na Steam ili itch. Zbog toga bih morao da štikliram onaj checkbox da su neki asseti generisani od strane AI, što može da ima potencijalno legal posledice i veliku šansu za negativan backlash od strane igrača.
Tako da jedino ako već koristim AI za druge assete u igri bih koristio tool, u suprotnom bih verovatno išao sa nekim free assetima ako već ne mogu da platim artiste.
Iz mog dosadašnjeg iskustva sa korišćenjem AI za game dev - može da napravi sliku, ali ne može da napravi art.
U prevodu, u demou je prikazano generisanje jednog 3d materijala na jednostavnom cilindru, i jedne 2d teksture. Ako hoću da generišem na primer 10 različitih tipova drveta, da li tool može da mi da konzistentan output da napravim to? Ili će kad ih poređam jedne pored drugih to ličiti na nešto sklepano (i jeftino)? Da li mogu da generišem teksture za celu jednu scenu? Da li će se to uklapati u ostali art koji imam?
Ukoliko može, svakako stoji pitanje za legal i da li želim da se upuštam u anti-AI hejt od igrača. 
Ukoliko ne može, onda mi je ovo korisno samo za placeholdere. A za placeholdere imam već dosta online besplatnih asseta ili bundle-ove koji mogu da mi pokriju celu scenu ili igru da budu skladni.